Způsoby platby a doručení objednávky

1. Způsob platby

Poskytovatel umožňuje následující způsoby platby:

  • převodem na účet správce Hajdi.si d.o.o. (dle nabídky / proforma faktury) Uživatel si může objednat nákup také telefonicky na č. +420 771 177 104 Při objednávce je na jeho e-mailovou adresu zaslána faktura, kterou může zákazník zaplatit na poště nebo v bance. Po zaplacení objednávky je zákazníkovi zaslán produkt a faktura. Zaplacením proforma faktury zákazník souhlasí se všeobecnými obchodními podmínkami.
  • kreditní kartou Eurocard / Mastercard, Visa
  • přes PayPal
  • platba kartou Diners je možná pouze v našich obchodních jednotkách

2. Doručení objednávky

Doručení objednávky trvá 2 až 4 pracovní dny po obdržení bankovního převodu nebo platby - víkendech a svátcích nedoručujeme. 

  • Prodejce dodá zboží nebo službu v dohodnutém termínu.
  • Smluvním partnerem pro doručování zásilek je GLS.
  • Náš partner doručuje balíčky dopoledne na adresu zadanou při objednávce.
  • Vzhledem k tomu, že zásilková služba doručuje zboží dopoledne, můžete si také vybrat doručení na jakékoli jiné jméno nebo adresu.
  • Pokud se v době doručení nenacházíte na zamýšleném místě (firma, kancelář atd.), kurýr zanechá zprávu s pokyny pro pozdější vyzvednutí.
  • Pokud kupující neobdrží zboží do několika dnů od odeslání, neprodleně o tom uvědomí poskytovatele.
  • V tomto případě uchazeč zjistí příčiny a informuje kupujícího.

Kolik stojí doprava?

Cena poštovného se odvíjí od množství objednaného zboží.

  • Při objednávce do 1000 € je poštovné 150,74 Kč.
  • Při objednávce od 1000Kč do 2500 Kč včetně je poštovné 125,20 Kč.
  • Při objednávce nad 2500 Kč je poštovné 99,65 Kč.

Dobírku můžete zaplatit kurýrovi GLS při doručení v hotovosti nebo kreditní / debetní kartou. V případě, že budete za zboží platit kartou (balíky GLS umožňují pouze platbu kartou), bude vám účtován dodatečný bankovní poplatek ve výši 1,43 % z odkupné částky, na kterou vám GLS vystaví fakturu. V případě neúspěšného pokusu o doručení Vám kurýr GLS zanechá zprávu o příchodu zásilky. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a telefonní číslo doručovací služby GLS (01 500 11 90) a také jejich e-mailová adresa (info@gls-slovenia.com).

Vyzvednutí v balíkomatu:

Pro příležitostné odesílatele jsou GLS Parcel Stores a Balíkomaty skvělým řešením pro spolehlivou distribuci balíků. Slouží jako pohodlná místa vyzvednutí nebo odevzdání. Prodejny GLS Package Store mají velmi dlouhé pracovní dny a stroje GLS Package jsou k dispozici 24 hodin denně. V České republice je více než 500 obchodů k vyzvednutí palíků a 50 balíkomatů. Platba u Paketomatu je možná pouze KARTOU. Více o balíkomatech čtěte ZDE. Všechny pobočky Parcel Shopu a jejich pracovní dobu si můžete prohlédnout ZDE.

Výkup balíku můžete zaplatit kurýrovi GLS při doručení v hotovosti nebo kreditní / debetní kartou. Při doručení do Paketomatu lze platit pouze kartou. V případě, že za zboží zaplatíte kartou, bude vám účtován dodatečný bankovní poplatek ve výši 1,43 % z odkupní částky, na který vám kurýr GLS vystaví fakturu.

V případě neúspěšného pokusu o doručení Vám kurýr GLS zanechá zprávu o příchodu zásilky. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a telefonní číslo doručovací služby GLS (01 500 11 90) a také jejich e-mailová adresa (info@gls-slovenia.com).

Kam doručíme veškeré objednané zboží?

Objednané zboží doručujeme do států EU. Balíčky jsou odesílány každý den z centrálního skladu, který se nachází na adrese Hajdi.si d.o.o., Bukovžlak 101, 3000 Celje.

Poškození dodávky

Kupující by si měl při převzetí zásilky prohlédnout obsah. V případě poškození zásilky vyplnil kupující FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ PRODUKTU na reklamacije@hajdi.si, kde je dohodnuta výměna produktu. Formulář je dostupný na odkazu: ZDE: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ PRODUKTU

Celje, 13.2.2020.